Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vloga in pomen timov v sodobni organizaciji : diplomsko delo
ID
Dukarić, Damjan
(
Avtor
),
ID
Ivanko, Štefan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(503,29 KB)
MD5: E92BF50C3B5923862440873C3D26A4AA
PID:
20.500.12556/rul/e4856df7-eaa3-4a13-9f85-e4346adc4b95
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
organizacije
,
timsko delo
,
diplomske naloge
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[D. Dukarić]
Leto izida:
2014
Št. strani:
VIII, 39 cm
PID:
20.500.12556/RUL-89914
UDK:
005.56(043.2)
COBISS.SI-ID:
4392878
Datum objave v RUL:
29.03.2017
Število ogledov:
1487
Število prenosov:
190
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DUKARIĆ, Damjan, 2014,
Vloga in pomen timov v sodobni organizaciji : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Dukarić. [Dostopano 30 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89914
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
Učenje računalniškega programiranja v slovenskih osnovnih šolah
Osvajanje osnovnih matematičnih pojmov s konceptom Montessori pedagogike
Prvi koraki v programiranje skozi LEGO Mindstorm aktivnosti
Zgodnje učenje programiranja s programskim jezikom Scratch Junior
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
Use of Tynker in early stages of teaching programing
Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
Na pot monografiji
Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju
Nazaj