Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Etika svetosti življenja : diplomsko delo
ID
Kaluža, Tjaša
(
Avtor
),
ID
Kovač, Edvard
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kaluza-Tjasa.PDF
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Kaluža]
Leto izida:
2007
Št. strani:
85 f.
PID:
20.500.12556/RUL-8963
UDK:
17(043)
COBISS.SI-ID:
25987165
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
4992
Število prenosov:
250
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KALUŽA, Tjaša, 2007,
Etika svetosti življenja : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Kaluža. [Dostopano 20 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Kaluza-Tjasa.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
The second round of the PHAR-QA survey of competences for pharmacy practice
Does the subject content of the pharmacy degree course Influence the community pharmacist’s views on competencies for practice?
The PHAR-QA project
Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
Teorija vzgoje s pedagoško prakso
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Portfolio in pedagoška praksa
E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok
Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov
Pedagoška praksa kot motivacija za ustvarjalno likovnopedagoško delo bodočih likovnih pedagogov
Nazaj