Podrobno

Ukrepi za zmanjšanje sive ekonomije v Republiki Sloveniji : primer davčnih blagajn
ID Glumac, Eva (Avtor), ID Aristovnik, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,58 MB)
MD5: DA85B08AD40C5698AA46FEDC5C41ACFA
PID: 20.500.12556/rul/07620c0a-95a6-499d-8a66-eebcf77931a8

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:siva ekonomija, davki, davčne blaganje, Slovenija, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Glumac]
Leto izida:2015
Št. strani:X, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-89606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.526.8(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:4550318 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.03.2017
Število ogledov:2322
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GLUMAC, Eva, 2015, Ukrepi za zmanjšanje sive ekonomije v Republiki Sloveniji : primer davčnih blagajn [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Glumac. [Dostopano 20 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89606
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  2. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
  2. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)

Nazaj