Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Matematični kotiček v vrtcu
ID
Levičnik, Janja
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4391/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,67 MB)
MD5: C970AF35719D4631561FAC33D81471EF
Galerija slik
Izvleček
Igralnica je prostor, v katerem otrok preživi večji del svojega bivanja v vrtcu. Vzgojitelj skupaj s pomočnikom vzgojiteljice in otroki oblikuje prostor v spodbudno in učno okolje. Prostor razdeli v manjše prostore, ki jih imenujemo interesni kotički. Poimenovani so s preprostimi imeni in v vsakem kotičku prevladuje eno izmed glavnih področjih Kurikuluma za vrtce. V teoretičnem delu sem se najprej osredotočila na Kurikulum za vrtce in na različne matematične vsebine. Zajema tudi kratek opis kotičkov, predvsem pa podrobneje matematični kotiček. Vzgojitelj lahko za učenje matematičnih vsebin poleg spodbudnega učnega okolja – matematičnega kotička izkoristi tudi druge dejavnosti dnevne rutine (npr. prihod otrok v vrtec). Empirični del diplomske naloge zajema opis projektnega dela, vpeljave matematičnega kotička. Z različnimi dejavnostmi sem želela otrokom približati svet matematike, preko katerih so otroci razvijali svojo domišljijo, mišljenje, spretnosti in hkrati pridobili prijetno matematično izkušnjo. Nato smo z otroki skupaj uvedli matematični kotiček v igralnico skupine. Otrokom sem pripravila različen material, preko katerih so otroci spoznavali različne matematične vsebine. Otroci so se matematiko igrali in se jo skozi igro učili. Po uvedbi matematičnega kotička sem opazovala in spremljala igro otrok v matematičnem kotičku. Opazila sem, da so si otroci izbirali različne pripomočke iz posameznih področij, pri izbiri pa so se pojavile tudi razlike med spoloma.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
matematika
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-89280
COBISS.SI-ID:
11476041
Datum objave v RUL:
30.08.2017
Število ogledov:
2744
Število prenosov:
327
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LEVIČNIK, Janja, 2017,
Matematični kotiček v vrtcu
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89280
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Maths corner in the kindergarden
Izvleček:
A playroom is a space where a child spends the majority of his/her time in kindergarten. The educator, with the help of her assistant and the children, shapes the space into an encouraging and learning environment. The room is divided into smaller parts, which are called corners of interest. These corners have simple names and one of the main subjects from The Kindergarten Curriculum is assigned to each corner. In the theoretical part, I focused first on The Kindergarten Curriculum and different mathematical content. The theoretical part also encapsulates a short description of the corners and a detailed description of the mathematical corner. Besides an encouraging learning environment, the educator can utilise other daily activities to learn mathematical content (e.g. the child arrival). The empirical part of the diploma includes the description of project work which includes the introduction of the mathematical corner. I tried to make the children enthusiastic about the world of mathematics with different activities, with which the children developed their imagination, thinking, skills and simultaneously had an enjoyable experience. After that, we introduced the mathematical corner into the playroom of the group with the children’s help. I prepared various materials which helped the children to get acquainted with different mathematical content. The children were playing mathematics and learned it through play. After introducing the mathematical corner, I observed and followed the children play in the mathematical corner. I noticed that the children were choosing different accessories from individual fields. Gender differences appeared in terms of accessory choice.
Ključne besede:
mathematics
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj