Podrobno

Karakterizacija strjevanja Mg-zlitin z neodimom : diplomsko delo
ID Čulina, Maša (Avtor), ID Vončina, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Petrič, Mitja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,86 MB)
MD5: 261F8E622BFD88CB02845E7F2F7DBAF1
PID: 20.500.12556/rul/6e94e48f-ca81-4cba-8356-28d6fb56a451

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mg-zlitine, dodatek Nd, karakterizacija, termična analiza
Vrsta gradiva:Višješolska diplomska naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Čulina]
Leto izida:2016
Št. strani:VII, 34 f.
PID:20.500.12556/RUL-89044 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:669
COBISS.SI-ID:1644639 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.02.2017
Število ogledov:2479
Število prenosov:407
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČULINA, Maša, 2016, Karakterizacija strjevanja Mg-zlitin z neodimom : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Čulina. [Dostopano 30 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89044
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Mg-alloys, Nd addition, characterization, thermal analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Relationships and attitudes of students without learning difficulties towardstudents with specific learning disabilities
  2. The use of mnemonics as the way to help the pupils with specific learning difficulties
  3. Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
  4. Inclusive education for children with specific learning difficulties
  5. Izobraževalna uspešnost učencev s specifičnimi učnimi težavami - izziv za pedagoško stroko
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  2. Pomoč učencem z učnimi težavami pri matematiki
  3. Satisfaction and stress of parents with children with specific learning disabilities
  4. ǂThe ǂparticipation of parents and teacher with children who have specific learning disabilities
  5. Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine

Nazaj