Podrobno

Otrokove predstave o matematičnih pojmih
ID Tori, Nina (Avtor), ID Hodnik, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4373/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,12 MB)
MD5: 0107227D28823D53904874A87FE210D5

Izvleček
Diplomsko delo obravnava otrokovo razumevanje izbranih matematičnih pojmov iz geometrije, predštevilskega obdobja, aritmetike in merjenja v predšolskem obdobju. V diplomskem delu sem raziskovala otrokovo znanje, predstave o matematičnih pojmih in vsebinah, ki jih imajo otroci pred vstopom v šolo. Otroci imajo pred vstopom v 1. razred že izoblikovane določene pojme o matematičnih vsebinah. Izoblikovanost posameznega pojma se razlikuje med posamezniki, prav tako lahko opazimo razlike o matematičnih predstavah pri otrocih v predšolskem obdobju. Zanimalo me je, ali se matematične predstave otrok v skupini v vrtcu razlikujejo med posamezniki ali pa so enake. Matematične pojme sem predstavila v teoretičnem delu, v empiričnem pa sem raziskovala predstave otrok o določenih matematičnih pojmih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematični pojmi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-89008 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11450953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:3057
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TORI, Nina, 2017, Otrokove predstave o matematičnih pojmih [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=89008
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children`s understanding of mathematical concepts
Izvleček:
The diploma thesis deals with child's understanding of specific mathematical concepts in geometry, pre-numerical period, arithmetics and measuring in preschool period. In the thesis I have explored child's knowledge and ideas of mathematical concepts and mathematics content that are common in preschool children. Before starting first grade children develop certain ideas on mathematics content. Concept formation varies between individuals. Difference in ideas of mathematical concepts has also been noticed. My point of interest was wheather ideas of specific mathematical concepts in a group of kindergaden children vary between individuals or they are the same. Mathematical concepts have been presented in the theoretical part. In empirical part I researched child's mathematical concepts on specific topics.

Ključne besede:mathematical concepts

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Statistical forecasting of high-way traffic jam at a bottleneck
  2. Kombinirana metoda enodimenzionalnega razreza materiala
  3. Analiza strategije vzdrževanja vozil s pomočjo simulatorja po načelu sistemske dinamike
  4. Paradoksi in zmote skozi razvoj teorije o odločanju v razmerah tveganja in v razmerah negotovosti
  5. Markovske verige v modelih ekonomične količine naročanja pri tveganju zastaranja zalog
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza odločanja o nadaljnjem razvoju informacijskega sistema po več kriterijih hkrati
  2. Analysis of some experimental time series by Gause
  3. Analiz dinamiki čislennosti sosnovoj pjadenicy s pomoš'ju diskretnyh matematičeskih modelej
  4. About a modification of May model of parasite-host system dynamics
  5. Optimizacija distribucije poštnih pošiljk

Nazaj