Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Participacija otrok pri dejavnostih na prostem v vrtcu
ID
Jan, Zdenka
(
Avtor
),
ID
Batistič Zorec, Marcela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4369/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(708,85 KB)
MD5: EC69B5460B1D169D3157F7384EFA4BAE
Galerija slik
Izvleček
Današnji življenjski ritem in sodobne tehnologije nas vedno bolj zapirajo v prostore, kjer je gibanje omejeno. Ti vzorci se lahko pojavijo že zelo zgodaj v otroštvu. Zato želim ugotoviti, kako in koliko vzgojitelji omogočajo in spodbujajo dejavnosti na prostem. Otrokom smo dolžni zagotoviti zdrav način življenja, jih naučiti uživati v naravi ter jim omogočiti čim več aktivnosti na prostem. Prepričana sem, da lahko veliko idej uresničimo zunaj, v naravi, ne le v zaprtem prostoru, saj lahko otrok ob pomoči vzgojitelja v naravnem okolju vsako situacijo izkoristi za učenje, vzpostavljanje interakcij z vrstniki ter objekti na prostem. Bivanje na prostem vzgojiteljem nudi ogromno možnosti za učenje otrok, le smiselno ga moramo načrtovati. Raziskava je kvantitativna, vzorec je zajemal 117 strokovnih delavcev, zaposlenih v Vrtcu Velenje. Uporabila sem anketni vprašalnik. Raziskovala sem, kakšna so stališča strokovnih delavcev do bivanja otrok na prostem, koliko časa otroci povprečno na dan preživijo na prostem ter kako pogosto v načrtovanje, izvajanje ter evalvacijo dejavnosti na prostem vključujejo otroke. Zanimalo me je tudi, ali obstajajo razlike v stališčih in upoštevanju participacije otrok pri dejavnostih na prostem med vzgojitelji in pomočniki vzgojitelja ter med strokovnimi delavci prvega in drugega starostnega obdobja. Dobljene rezultate sem interpretirala ter primerjala s preteklimi raziskavami s tega področja. Rezultati raziskave kažejo, da se strokovni delavci zavedajo pomena bivanja na prostem, vendar ga ne izkoriščajo v tolikšni meri kot bi ga lahko. Strokovni delavci dejavnosti na prostem povezujejo z različnimi področji kurikula, vendar bi se morali v večji meri zavedati pomena vključevanja otrok v načrtovanje, izvajanje in evalvacijo vzgojnega dela, saj to pomembno pripomore k razvoju otroka.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
predšolska vzgoja
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-88993
COBISS.SI-ID:
11446601
Datum objave v RUL:
30.08.2017
Število ogledov:
2438
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAN, Zdenka, 2016,
Participacija otrok pri dejavnostih na prostem v vrtcu
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 10 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88993
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Children,s participation in outdoor activities in preschool education
Izvleček:
Today's rhythm of life and modern technologies are more and more often putting us to the places with limited movement. Those patterns can occur in very early childhood. Therefore, I would like to acknowledge how much teachers facilitate and encourage outdoor activities. We are obliged to ensure the children a healthy lifestyle, to teach them to enjoy nature and give them as many outdoor activities as possible. My belief is that many ideas happen outside, in the nature, not only indoors as a child with the help of an educator in the natural environment can take advantage of any situation for learning, for interaction with peers and outdoor facilities. Staying outdoors provides kindergarten teachers a huge opportunity for teaching children, if it is reasonably planned. The study is quantitative; the sample consisted of 117 employees in kindergarten Velenje. I used a questionnaire. My research based on kindergarten teachers to stay children outdoors, how much time children spend on average per day in the open air and how often in the design, implementation and evaluation of outdoor activities involving children. I wanted to know is whether there are differences in views and children's participation in outdoor activities among educators and assistant educators during the first and second age. The results were interpreted and compared with previous studies in this field. The survey results show that employers in kindergarten are aware of the importance of being outside, but are not utilizing it as much as they could. Kindergarten teachers associate outdoor activities with the different areas of the curriculum, but should be more aware of the importance of including children in the planning, implementation and evaluation educational work, as it contributes significantly to the development of the child.
Ključne besede:
early childhood education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Sklepanje vezav fizičnih oseb - odobritev dodatka k obrestni meri
Kombinirana metoda enodimenzionalnega razreza materiala
Markovske verige v modelih ekonomične količine naročanja pri tveganju zastaranja zalog
Določitev optimalne količinske strukture evrogotovine ob vstopu Slovenije v EMU
Analiza strategije vzdrževanja vozil s pomočjo simulatorja po načelu sistemske dinamike
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Analiz dinamiki čislennosti sosnovoj pjadenicy s pomoš'ju diskretnyh matematičeskih modelej
Analysis of some experimental time series by Gause
Optimizacija distribucije poštnih pošiljk
About a modification of May model of parasite-host system dynamics
About a modification of Beddington-Free-Lawton model of parasite-host system dynamics
Nazaj