izpis_h1_title_alt

Prehod od tradicionalnega k internetnemu oglaševanju na primeru podjetja Kamini Kočevar : diplomsko delo
ID Turk, Doris (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/turk-doris.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Oglaševanje, Spletno oglaševanje, Družbeni mediji, Facebook, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Turk]
Leto izida:2016
Št. strani:52 f.
PID:20.500.12556/RUL-88953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:34624349 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.02.2017
Število ogledov:1417
Število prenosov:166
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising, Web advertising, Social media, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj