Podrobno

Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe : diplomsko delo
ID Oman, Igor (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/oman-igor.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Trženje, Zvestoba kupcev, Zadovoljstvo potrošnikov, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Oman]
Leto izida:2016
Št. strani:66 f.
PID:20.500.12556/RUL-88947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.89 (043.2)
COBISS.SI-ID:34625885 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.02.2017
Število ogledov:3507
Število prenosov:264
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OMAN, Igor, 2016, Dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo s programi zvestobe : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : I. Oman. [Dostopano 23 september 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/oman-igor.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Customer loyalty, Consumer satisfaction, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Etika in etični kodeksi
  2. Hlapčevstvo
  3. Whistelblowerji - etični uporniki
  4. Poslovna etika
  5. Vloga in pomen kodeksa policijske etike
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga etičnega kodeksa v poslovanju
  2. Božič in kriza vrednot
  3. Pomembnost integritete posameznika na odgovornih položajih
  4. Moralno etični pogledi na korupcijo v poslovnem svetu
  5. Bold transmutations

Nazaj