Podrobno

Elektronska izmenjava podatkov o opravljenih zdravstvenih storitvah in izdanih materialih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Gril Hudoklin, Branka (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/gril_hudoklin356.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, zavarovalstvo, zdravstvo, zavarovalni zavodi, ZZZS, elektronsko poslovanje, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, aplikacija, obračuni
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Gril Hudoklin]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-88737 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23257830 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:2008
Število prenosov:235
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRIL HUDOKLIN, Branka, 2016, Elektronska izmenjava podatkov o opravljenih zdravstvenih storitvah in izdanih materialih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Gril Hudoklin. [Dostopano 6 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/gril_hudoklin356.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, insurance, health services, insurance companies, ZZZS, electronic commerce, information systems, information technology, application, statement of accounts

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv kakovosti izdelka na ugled podjetja
  2. Vpliv izobraževanja zaposlenih na uspešnost podjetja
  3. Poslovni načrt kot metoda uspešnega ustanavljanja in načrtovanja podjetja
  4. Razvitost in usklajenost kompetenc diplomantov s pričakovanji delodajalcev
  5. Vpliv finančnega nagrajevanja menedžerjev na poslovno uspešnost v podjetju X
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Dejavniki kakovosti organiziranja športne rekreacije
  2. Zagotavljanje kakovosti v Titan Kamnik
  3. Podatkovno skladišče in kvaliteta podatkov
  4. Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami avto-servisov
  5. Evalvacija kakovosti študijskega procesa

Nazaj