izpis_h1_title_alt

Optimizacija eksperimenta za ponazoritev evapotranspiracije pri naravoslovnih predmetih
ID Praprotnik, Luka (Avtor), ID Žmavčič, Tea (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4342/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je predstaviti izvedbo eksperimenta, s katerim ponazorimo proces evapotranspiracije, ki je eden ključnih procesov za razumevanje kroženja vode v naravi in pretoka snovi v rastlini. V eksperimentu smo merili vpliv različnih sestojev vegetacije in vpliv vetra na stopnjo evapotranspiracije. Rezultati, ki smo jih pridobili s pomočjo tehtanja ter merilnega sistema Vernier LabQuest 2 so pokazali, da vzorec poraščenosti tal vpliva na stopnjo evapotranspiracije. Prav tako smo ugotovili, da je veter eden izmed pomembnih dejavnikov, ki pospešijo proces evapotranspiracije. V zaključku opredelimo možnosti uporabe opisanega eksperimenta pri pouku naravoslovnih predmetov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk naravoslovja
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:961-973
PID:20.500.12556/RUL-88642 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11404617 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:1421
Število prenosov:325
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimization of an experiment showing evapotranspiration for science school subjects
Izvleček:
The purpose of this paper is to describe the experiment, which illustrates the process of evapotranspiration. This is one of the key processes for understanding water cycle in nature and movement of water in plants. Effects of different patterns of vegetation and the wind effect on the rate of evapotranspiration were measured. The results obtained with weighing pots and measuring systems Vernier LabQuest 2 showed that different patterns of vegetation influence on the rate of evapotranspiration. Wind is also one of the important factors that accelerate the process of evapotranspiration. In conclusion, implications for teaching science using the described experiment were discussed.

Ključne besede:science teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj