Podrobno

Priprava bombažne tkanine s superhidrofobnimi samočistilnimi lastnostmi : magistrsko delo
ID Drevenšek, Katarina (Avtor), ID Tomšič, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,61 MB)
MD5: 4D3386AE231FAC81654868FC5C9CB7B1
PID: 20.500.12556/rul/2b79153c-6da8-47e3-825e-3bab1ba7d44c

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bombaž, poliedrični silseskvioksan, nanodelci SiO2, nanodelci TiO2, superhidrofobnost, fotokatalitična aktivnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Drevenšek]
Leto izida:2016
Št. strani:XVII, 56 f.
PID:20.500.12556/RUL-88261 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:677
COBISS.SI-ID:3332720 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.12.2016
Število ogledov:2664
Število prenosov:622
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DREVENŠEK, Katarina, 2016, Priprava bombažne tkanine s superhidrofobnimi samočistilnimi lastnostmi : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Drevenšek. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88261
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preparation of cotton fabric with superhidrofobic self cleaning properties

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dejavnosti in igre z žogo kot osnova športnih iger z žogo za otroke v prvem triletju osnovne šole
  2. Široka motorična priprava kot pomoč pri poučevanju tenisa najmlajših
  3. Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  4. Z igro do osnov odbojkarske igre
  5. Dejavniki vključevanja otrok v alpsko smučanje in deskanje na snegu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  2. Izkušnje pri treniranju deklic prve triade osnovne šole v Ženskem košarkarskem klubu Cinkarna Celje
  3. Analiza gibalne/športne aktivnosti učencev 2. triade osnovne šole Lucija
  4. Plesna aktivnost pri pouku spoznavanje okolja
  5. Vključevanje didaktičnih iger v pouk v prvem triletju osnovne šole

Nazaj