Podrobno

Uporaba virtualne resničnosti v grafični pripravi fleksibilne embalaže : diplomsko delo
ID Pavšer, Igor (Avtor), ID Lazar, Mihael (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,76 MB)
MD5: 11783C85BBFAD072D2B4F03BC3F793C5
PID: 20.500.12556/rul/6d4cc2a0-67a6-4c2e-8923-8cf5b571e1e4

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:virtualna resničnost, navidezna resničnost, fleksibilna embalaža, digitalna grafična priprava, predstavitev, modeliranje, mobilne naprave, obogatena resničnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Pavšer]
Leto izida:2016
Št. strani:VIII, 37 f.
PID:20.500.12556/RUL-88208 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:655.1:004
COBISS.SI-ID:3306096 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.12.2016
Število ogledov:2132
Število prenosov:371
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PAVŠER, Igor, 2016, Uporaba virtualne resničnosti v grafični pripravi fleksibilne embalaže : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : I. Pavšer. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88208
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Virtual reality used in digital prepress for flexibile packaging
Ključne besede:virtual reality, augmented reality, flexible packaging, digital prepress, presentation, modeling, mobile devices, augmented reality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Digitalno nadgrajevanje prostora s tehnologijo mešane resničnosti
  2. Interaktivna animacija na osnovi obogatene resničnosti
  3. Obogatitev interaktivnih eksperimentov z uporabo naprave Google Tango
  4. Aplikacija za prikazovanje izdelkov v resničnem okolju
  5. Sistem obogatene resničnosti na osnovi detekcije obrazov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Priložnosti za nove resničnosti v marketingu
  2. Multimodal Virtual & Augmented Reality - Editorial to the MVAR Workshop at ISMAR 2018
  3. Virtualno pomerjanje oblačil
  4. Razvoj iOS mobilne aplikacije z uporabo obogatene resničnosti
  5. Ohranjanje kulturne dediščine s pomočjo navidezne in obogatene resničnosti

Nazaj