Podrobno

Analiza Regionalnega razvojnega programa Gorenjske 2007-2013 : diplomsko delo
ID Lebar, Boštjan (Avtor), ID Potočnik Slavič, Irma (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,99 MB)
MD5: 08995F37A4FD1ADD12ADFECA913946F4
PID: 20.500.12556/rul/2bcf444f-13dc-41f6-a987-78ba52536758

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, geografske diplome, regionalni razvoj, ekonomska geografija, trajnostni razvoj, Slovenija, Gorenjska
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Lebar]
Leto izida:2016
Št. strani:50 f.
PID:20.500.12556/RUL-88053 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:911.3:502.131.1(497.4)
COBISS.SI-ID:61751394 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2016
Število ogledov:2277
Število prenosov:278
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LEBAR, Boštjan, 2016, Analiza Regionalnega razvojnega programa Gorenjske 2007-2013 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Lebar. [Dostopano 11 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88053
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:economic geography, regional development, sustainable development, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Možnost solarnega sušenja v Sloveniji
  2. Razvoj okenskega profila
  3. Univerzalni sistem stopniščnih ograj
  4. Vpliv velikosti iverja in načina segrevanja na hrapavost ivernih plošč
  5. Sorpcijske in nabrekovalne značilnosti ivernih plošč
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje osnovnošolcev v športne dejavnosti v občini Tolmin
  2. Pregled interesnih dejavnosti in prostega časa na Osnovni šoli Dekani od začetkov do danes
  3. Organizacija časa učencev osnovne šole, ki se formalno glasbeno izobražujejo
  4. Extra-curricular activities as a factor in leisure time organisation of primary school students
  5. Izbira šolskih in obšolskih dejavnosti otrok s pomočjo odločitvenega modela

Nazaj