Podrobno

Termodinamska karakterizacija nastajanja nekovinskih vključkov v jeklu za globoki vlek : diplomsko delo
ID Ahec, Dejan (Avtor), ID Medved, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Klančnik, Grega (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (12,87 MB)
MD5: 5C341E74C99757CD76F974504EF2B057
PID: 20.500.12556/rul/525bb73f-a5ad-4ef3-a8c0-b35582cd0b94

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:termodinamika, nekovinski vključki, jeklo za globoki vlek
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Ahec]
Leto izida:2016
Št. strani:VII, 41 f.
PID:20.500.12556/RUL-87788 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:669.1
COBISS.SI-ID:1630559 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.12.2016
Število ogledov:47300
Število prenosov:654
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AHEC, Dejan, 2016, Termodinamska karakterizacija nastajanja nekovinskih vključkov v jeklu za globoki vlek : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Ahec. [Dostopano 18 avgust 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87788
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:thermodynamics, non-metallic inclusions, deep drawing steel

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Preživljanje prostega časa v podaljšanem bivanju
  2. Vključenost učencev v interesne dejavnosti
  3. Mobing v osnovni šoli
  4. Sodelovanje Podružnične šole Dobrnič z lokalno skupnostjo
  5. Vloga učitelja v kombiniranem oddelku na podružnični osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje osnovnošolcev v športne dejavnosti v občini Tolmin
  2. Pregled interesnih dejavnosti in prostega časa na Osnovni šoli Dekani od začetkov do danes
  3. Organizacija časa učencev osnovne šole, ki se formalno glasbeno izobražujejo
  4. Extra-curricular activities as a factor in leisure time organisation of primary school students
  5. Izbira šolskih in obšolskih dejavnosti otrok s pomočjo odločitvenega modela

Nazaj