Podrobno

Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
ID Pribožič Leka, Barbara (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jančič, Zlatko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pribožič Leka]
Leto izida:2016
Št. strani:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-87756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043)
COBISS.SI-ID:34498909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:3677
Število prenosov:275
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIBOŽIČ LEKA, Barbara, 2016, Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Pribožič Leka. [Dostopano 31 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Advertising, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Značilnosti trženja malih podjetij
  2. Marketing zagonskih podjetij
  3. Pomen marketinga v malih podjetjih in primer Mojster Miha, d.o.o.
  4. Marketinška naravnanost malih podjetij
  5. Mobilni marketing in kako ga zaznavajo podjetja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv oglaševanja na prodajo nizkocenovnih izdelkov
  2. Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  3. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  4. Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  5. Oglaševanje mikro in malih podjetij

Nazaj