Podrobno

Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
ID Pribožič Leka, Barbara (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jančič, Zlatko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pribožič Leka]
Leto izida:2016
Št. strani:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-87756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043)
COBISS.SI-ID:34498909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:3444
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIBOŽIČ LEKA, Barbara, 2016, Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Pribožič Leka. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Advertising, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Spletno oglaševanje v kmetijstvu
  3. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
  4. Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
  5. Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
  3. Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
  4. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  5. Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov

Nazaj