Podrobno

Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
ID Pribožič Leka, Barbara (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jančič, Zlatko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pribožič Leka]
Leto izida:2016
Št. strani:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-87756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043)
COBISS.SI-ID:34498909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:3455
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIBOŽIČ LEKA, Barbara, 2016, Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Pribožič Leka. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Advertising, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Motivacija za širjenje elektronskih govoric od ust do ust
  2. Gverilski marketing
  3. (Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov
  4. Slikovna zdravstvena opozorila na tobačnih izdelkih
  5. Razkorak med namero in izvedbo etičnega nakupa
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Načrtovanje medijev
  2. Oglaševanje v McDonald's Slovenija

Nazaj