Podrobno

Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju : doktorska disertacija
ID Sedovšek, Robert (Avtor), ID Hladnik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pogačnik, Matevž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,58 MB)
MD5: C3EF41545F9697DF57C90108C5FC9273
PID: 20.500.12556/rul/ee7e5549-cf58-4a7e-b957-e079b5a791c6

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, spletni marketing, uporabniška izkušnja, mobilno oglaševanje, uporabniški vmesniki, interakcija človek-računalnik, mobilna foto galerija, disertacije
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Sedovšek]
Leto izida:2016
Št. strani:XVII, 93 f.
PID:20.500.12556/RUL-87673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.2(043.3)
COBISS.SI-ID:286432512 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2016
Število ogledov:3694
Število prenosov:569
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SEDOVŠEK, Robert, 2016, Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : R. Sedovšek. [Dostopano 15 avgust 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87673
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. San Francisco's 'prototype tourism'
  2. The impact of language knowledge on the travel experience
  3. Izzivi trženja Velike planine
  4. Analiza turistične kartice Ljubljane z vidika študentov
  5. Analiza turističnih tokov obiskovalcev destinacije Škofja Loka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj