Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Informacijsko vedenje devetošolcev : magistrsko delo
ID
Bavdaž, Branko
(
Avtor
),
ID
Vilar, Polona
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(847,10 KB)
MD5: 1180A8FC29EA5DF15CF0A6B68285C741
PID:
20.500.12556/rul/670b53f3-a7c9-48ba-ad4b-dd4fd91b9c1c
Galerija slik
Izvleček
Šolske knjižnice so pomemben dejavnik pri posredovanju znanja in informacij ter izvajalke informacijskega opismenjevanja. Raziskovali smo informacijsko vedenje devetošolcev pri izvedbi učne ure v obliki medpredmetnega povezovanja s predmetom zgodovina na Osnovni šoli Koseze v Ljubljani. Namen magistrskega dela je vpogled v dejansko stanje informacijskega opismenjevanja pri naših devetošolcih ob uporabi IKT-ja. Pri raziskovanju informacijskega stanja devetošolcev so bile uporabljene tri metode: opazovanje, anketni list in intervju. Vzorec je zajemal 37 devetošolcev. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kje obstajajo pomanjkljivosti v znanju devetošolcev in kaj bi morali v programu informacijskega opismenjevanja bolj poudariti in na katerem področju so učenci dobri oz. šibki. Raziskava nam je prinesla vpogled v trenutno znanje devetošolcev, ki zapuščajo izobraževanje na osnovni šoli. Rezultati so uporabni za knjižničarje in pedagoške delavce.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
informacijsko vedenje
,
devetošolci
,
digitalna tehnologija
,
iskanje informacij
,
bolonjske magistrske naloge
,
IKT
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[B. Bavdaž]
Leto izida:
2016
Št. strani:
73 f.
PID:
20.500.12556/RUL-87659
UDK:
027.8:659.2:025.4.03(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS.SI-ID:
62643042
Datum objave v RUL:
07.12.2016
Število ogledov:
2284
Število prenosov:
745
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAVDAŽ, Branko, 2016,
Informacijsko vedenje devetošolcev : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Bavdaž. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87659
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
School libraries are an important factor in the transmission of knowledge and information, as well as providers of information literacy. We studied the information behavior of the 9th graders during a history class in the form of cross-curricular integration at Koseze Elementary School in Ljubljana. The purpose of the master's thesis is a true overview of information literacy in our 9th graders using the ICT. We used three methods for the purposes of researching the information literacy of the 9th graders: observation, questionnaire and interview. The sample included 37 9th graders. The aim of the research was to determine the deficiencies of the 9th graders, what should be emphasized in the program of information literacy in addition to determining the strong and weak points. The research has given us an insight into current knowledge of the 9th graders leaving elementary school. Results are useful for librarians and teachers.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Pomen gibalnih dejavnosti pri razvoju ravnotežja predšolskih otrok
Prepoznavanje nadarjenih otrok v vrtcu
Osnove tee balla za razvijanje gibalnih sposobnosti otrok v predšolskem obdobju
Uvajanje otrok v vrtec
Kaznovanje v vrtcu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Zavedanje vzgojiteljev o pomenu gibalnih/športnih aktivnosti za otrokov celostni razvoj
Mnenja vzgojiteljev o medvrstniškem nasilju v vrtcu
Opažanja vzgojiteljev glede pomena okolja za razvoj otrokove samostojnosti
Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
Kulturno-umetnostna vzgoja v vrtcu
Nazaj