Podrobno

Razvoj kompozitnih nanovlaken z metronidazolom za vnos v obzobne žepe : magistrska naloga
ID Čerkez, Kristina (Avtor), ID Kristl, Julijana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Baumgartner, Saša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/docs/default-source/knjiznica-doc/magistrske/cerkez_kristina_mag_nal_2016.pdf?sfvrsn=2 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nanovlakna, hitosan, polietilenoksid, metronidazol, vrstični elektronski mikroskop
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Čerkez]
Leto izida:2016
Št. strani:VII, 58 str.
PID:20.500.12556/RUL-87407 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.311.2+620.3(043.3)
COBISS.SI-ID:4118129 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.12.2016
Število ogledov:2458
Število prenosov:331
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČERKEZ, Kristina, 2016, Razvoj kompozitnih nanovlaken z metronidazolom za vnos v obzobne žepe : magistrska naloga [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Čerkez. [Dostopano 22 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/docs/default-source/knjiznica-doc/magistrske/cerkez_kristina_mag_nal_2016.pdf?sfvrsn=2
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of composite nanofibers with metronidazole for its delivery into periodontal pocket
Ključne besede:Parodontalne bolezni

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  2. Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb
  3. Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
  4. Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju
  5. Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje oglasnega prostora
  2. Strategije oblikovanja cen na področju storitev
  3. Načrtovanje življenjske dobe izdelkov v podjetju Petrol
  4. Services marketing
  5. Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju

Nazaj