Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Učenje računalništva brez računalnika v prvem triletju osnovne šole
ID
Filipič, Andreja
(
Avtor
),
ID
Demšar, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Nančovska Šerbec, Irena
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4103/
Galerija slik
Izvleček
V devetletni osnovni šoli se učenec že od prvega razreda srečuje z različnimi učnimi vsebinami, tipi nalog, načini reševanja nalog in problemov. Za svoje uspešno učenje potrebuje učitelja, ki ga bo spodbujal k samostojnejšemu učenju. Učenec pri svojem učenju uporablja različne vrste mišljenja. Eno izmed mišljenj, ki v zadnjem času pridobiva na veljavnosti, je tudi računalniško mišljenje. Z akcijsko raziskavo, ki sem jo izvedla v osnovni šoli v prvem triletju, in sicer v drugem razredu v oddelku podaljšanega bivanja med ustvarjalnim preživljanjem časa, želim ugotoviti, ali učenci ob izvajanih dejavnostih Računalništvo brez računalnika pridobijo znanje o delovanju računalnika vključno z računalniškim razmišljanjem. Na ta način bi učenci na igriv in aktiven način pridobivali računalniško znanje tudi v obliki dni dejavnosti, dodatnega pouka, delavnic, interesnih dejavnosti ter s pomočjo računalniškega razmišljanja reševali probleme v drugih kontekstih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osnovna šola
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87047
COBISS.SI-ID:
11316553
Datum objave v RUL:
04.09.2017
Število ogledov:
2022
Število prenosov:
288
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FILIPIČ, Andreja, 2016,
Učenje računalništva brez računalnika v prvem triletju osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/4103/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning computer science in the first triad of primary schools without using computers
Izvleček:
From the first grade onwards, pupils attending the nine-year school programme learn about different content, types of tasks and ways to solve tasks and problems. To be successful, they require teachers that will encourage independent learning. Pupils use different types of thinking when they learn and one of the types is computational thinking, which is rising to prominence. The purpose of the action research, which was conducted in a group of second grade pupils attending after-school classes and spending time creatively, was to determine whether the activities in the scope of the Computing without a computer programme can help children learn about the functioning of the computer and develop computational thinking. In this way, pupils could gain computer knowledge in a playful and active manner through activity days, additional classes, workshops, optional activities etc. In addition, computational thinking would help them solve problems in other contexts as well.
Ključne besede:
primary school
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Opinions of teachers and primary education students on the use of literary language from the first to fifth grade of primary school
Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
Stimulants and obstacles on primary teacher's professional development way
Factors influencing the use of literary language by classroom teachers
Primary teachers' viewpoints and subjective theories about classroom discipline
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti
Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
TEACHER EDUCATION MODEL DEVELOPMENT FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY TEACHERS IN GRADES 1-5
Spelling ability of future primary school teachers
Nazaj