Podrobno

Samoocena ustvarjalnosti učiteljev in učiteljic v različnih triadah osnovne šole : pilotna študija
ID Bizjak, Mojca (Avtor), ID Židan, Alojzija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_cernigoj-bizjak-mojca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Učitelji, Osnovna šola, Ustvarjalnost, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Černigoj Bizjak ]
Leto izida:2016
Št. strani:169 str.
PID:20.500.12556/RUL-86971 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3:37.091.33(043)
COBISS.SI-ID:34414941 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:2821
Število prenosov:239
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BIZJAK, Mojca, 2016, Samoocena ustvarjalnosti učiteljev in učiteljic v različnih triadah osnovne šole : pilotna študija [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Černigoj Bizjak . [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_cernigoj-bizjak-mojca.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Teachers, Elementary school, Creative ability, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zgodovinski, kulturni in družbeni vidiki vključevanja romskih otrok v slovenske vrtce
  2. Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
  3. Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
  4. Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
  5. Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
  2. Integracija romskih otrok v vrtec - temelj za nadaljnje izobraževanje
  3. Mnenja romskih staršev o inovativnih pristopih na področju vključevanja romskih otrok in njihovih družin v vzgojo in izobraževanje
  4. Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  5. Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem področju

Nazaj