Podrobno

Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev : diplomsko delo
ID Trnovec, Nikki Monika (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_trnovec-nikki-monika.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kredibilnost, Spletna družabna omrežja, Spletno oglaševanje, Internetni videoposnetki, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. M. Trnovec]
Leto izida:2016
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-86952 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:34380125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:2051
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TRNOVEC, Nikki Monika, 2016, Vpliv (ne)indosiranosti na kredibilnost Youtuberjev : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. M. Trnovec. [Dostopano 25 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_trnovec-nikki-monika.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Online social networks, Web advertising, Internet videos, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Razvijanje gibalnih spretnosti in sposobnosti otroka s hipotonijo pri urah dodatne strokovne pomoči
  2. Zaznamovanost učenca zaradi dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
  3. Delo z otroki, ki imajo astmo
  4. Prostorska organizacija in timsko sodelovanje strokovnih skupin pri izvajanju dodatne strokovne pomoči v vrtcu
  5. Bivanje na prostem kot možnost učenja otrok v vrtcu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
  2. Pravice otrok do dodatne strokovne pomoči v zasebnem vrtcu brez koncesije
  3. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  5. Stališča mobilnih specialnih pedagogov o izvajanju dodatne strokovne pomoči

Nazaj