Podrobno

Politološki aspekti decentralizacije proizvodnje električne energije : doktorska disertacija
ID Tkalec, Tomislav (Avtor), ID Lukšič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_tkalec-tomislav.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Tkalec]
Leto izida:2016
Št. strani:366 str.
PID:20.500.12556/RUL-86879 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:620.9:32(043.3)
COBISS.SI-ID:286771200 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:5631
Število prenosov:377
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TKALEC, Tomislav, 2016, Politološki aspekti decentralizacije proizvodnje električne energije : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : T. Tkalec. [Dostopano 28 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_tkalec-tomislav.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Električna energija, Disertacije, Proizvodnja, Decentralizacija, Energetska politika, Energetsko gospodarstvo, Politična moč

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Učni park kot dejavnik medpredmetnega povezovanja med predmetoma športna vzgoja in spoznavnanje okolja v prvem triletju osnovne šole
  2. Dejavnosti in igre z žogo kot osnova športnih iger z žogo za otroke v prvem triletju osnovne šole
  3. Medpredmetno povezovanje športa in matematike v prvem triletju osnovne šole
  4. Športna vzgoja v prvem triletju osnovne šole
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za poučevanje gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  2. Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  3. Motivacija pri pouku glasbene umetnosti v prvem triletju osnovne šole
  4. Vključevanje didaktičnih iger v pouk v prvem triletju osnovne šole
  5. Učenje preko igre v prvem triletju osnovne šole

Nazaj