Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Matematika v kurikulumu in konceptu Reggio Emilia
ID
Zver, Meta
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4017/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(535,30 KB)
MD5: 0B785375ED70D1E31D321913FE08D776
Galerija slik
Izvleček
Kurikulum za vrtce je začrtal smernice koncepta predšolske vzgoje v slovenskih vrtcih. V njem je zastopano šest glavnih področij, med katere sodi tudi področje matematike. V nekaterih vrtci po Sloveniji se v delo vnaša tudi elemente koncepta Reggio,Emilia. Pri tem konceptu je osrednja dejavnost umetnost. Likovno ustvarjanje predstavlja orodje za konstruiranje mišljenja in čustvovanja v kontekstu celovitega poučevanja in učenja. Področje matematike ni opredeljeno kot samostojno področje. Diplomska naloga predstavlja oba pedagoška koncepta: Kurikulum za vrtce in koncept Reggio Emilia. Teoretični del zajema opis Kurikula za javne vrtce in koncepta Reggio Emilia. Vključuje odgovore na vprašanja, kateri so ključni dejavniki posameznega koncepta, kako je zastopano področje matematike, kakšna je vloga odraslega in kakšna vloga otroka. Empirični del predstavlja izvedene dejavnosti v javnem vrtcu, skozi katere smo uresničevali cilje kurikula s področja matematike preko elementov Reggio Emilia. Konkretni primeri so bili izvedeni v skupini otrok, starih od 4–6 let. Namen naloge je bil izpeljati dejavnosti z upoštevanjem elementov iz Reggio Emilia in hkrati doseči cilje iz kurikula.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
kurikulum
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86780
COBISS.SI-ID:
11276617
Datum objave v RUL:
05.09.2017
Število ogledov:
1891
Število prenosov:
285
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZVER, Meta, 2016,
Matematika v kurikulumu in konceptu Reggio Emilia
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86780
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Mathematics in the curriculum and in the Reggio Emilia aproach
Izvleček:
The kindergarten curriculum has outlined guidelines of the concept of pre-school education in Slovenian kindergartens. It represents six main areas, which include also the field of mathematics. In some Slovenian kindergartens also elements of the Reggio Emilia approach are integrated. In this approach the core activity is art. Artistic creation represents a tool for the formation of thinking and feeling in the context of comprehensive teaching and learning. Mathematics is not defined as an independent field. This thesis presents both pedagogical concepts: the curriculum for kindergartens and the Reggio Emilia approach. The theoretical part includes the description of the curriculum for public kindergartens and of the Reggio Emilia approach. It includes answers to questions: which are the key factors of the individual concept, how the field of mathematics is represented, what the role of the adult is, and what the role of the child. The empirical part describes activities carried out in the public kindergarten, through which the objectives of the mathematics curriculum were implemented by the use of elements of the Reggio Emilia approach. Concrete examples were carried out in a group of children aged between 4 and 6 years. The purpose was to carry out activities by including elements of the Reggio Emilia approach and at the same time to achieve objectives of the curriculum.
Ključne besede:
curriculum
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Statistical forecasting of high-way traffic jam at a bottleneck
Sklepanje vezav fizičnih oseb - odobritev dodatka k obrestni meri
Kombinirana metoda enodimenzionalnega razreza materiala
Markovske verige v modelih ekonomične količine naročanja pri tveganju zastaranja zalog
Določitev optimalne količinske strukture evrogotovine ob vstopu Slovenije v EMU
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Analiz dinamiki čislennosti sosnovoj pjadenicy s pomoš'ju diskretnyh matematičeskih modelej
Analysis of some experimental time series by Gause
About a modification of May model of parasite-host system dynamics
About a modification of Beddington-Free-Lawton model of parasite-host system dynamics
Optimizacija distribucije poštnih pošiljk
Nazaj