Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
ID
Ažman Janežič, Anja
(
Avtor
),
ID
Skubic, Darija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3992/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(634,40 KB)
MD5: 2153EC59E023B55C4555A25DA4C23852
Galerija slik
Izvleček
Govor kot sredstvo komunikacije ima izredno pomembno funkcijo v življenju posameznika. Njegov pomen je pri otrocih še večji kot pri odraslih, saj je v neposredni povezavi z mišljenjem in je zato bistven element in hkrati odsev razvoja na vseh področjih. Prav zaradi pomembne vloge govora pri otrocih je v zgodnjem otroštvu ena temeljnih nalog vzgojitelja razviti čim boljšo otrokovo jezikovno zmožnost. Otroški govor je predmet preučevanja različnih znanstvenih disciplin. Potek govornega razvoja mora še posebno dobro poznati vzgojitelj, če hoče otroka ustrezno vključevati v komunikacijo z vrstniki in odraslimi, zato sem v teoretičnem delu diplomske naloge predstavila razvoj govora, različne teorije govora, dejavnike, ki vplivajo na govor, in dejavnosti, ki jih izvaja vzgojiteljica v vrtcu. V empiričnem delu sem z anketnim vprašalnikom ugotovila, da je govor za vzgojiteljice v vrtcu res izrednega pomena, da uporabljajo različne načine spodbujanja govora (z otroki se igrajo izmišljarije, sestavljajo rime, obiskujejo knjižnice …), predvsem pa, da so s svojim govorom največji zgled otrokom v skupini.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgojitelj
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86752
COBISS.SI-ID:
11267401
Datum objave v RUL:
11.09.2017
Število ogledov:
3935
Število prenosov:
304
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
AŽMAN JANEŽIČ, Anja, 2016,
Spodbujanje govornega razvoja pri otrocih, starih od 5 do 6 let
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 6 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86752
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Promoting speech children aged 5 to 6
Izvleček:
Speech as a asset of communication has an extremely important function in the life of an individual. Its importance in the children is even more important than in adults, because it is directly linked to the mind, and is therefore an essential element in its development and at the same time a reflection of its development in all areas. It is because of the important role of learning speech to children in early childhood. It is a fundamental task of the teacher, to develop the best possible child's language ability. Many scientific branches study children’s speech. Kindergarten teachers need to be very familiar with the process of speech development, if they want to appropriately incorporate a child into communication with its peers and adults. That is why in the theoretical part of my thesis I presented speech development, different speech theories and factors that affect speech and activities that a kindergarten teacher executes in kindergarten. In the empirical segment of the thesis my questionnaire helped me establish that speech is essential for kindergarten teachers in kindergarten as they use different ways to stimulate speech (rhymes, make believe, fairytales, riddles....) and are essentially the best example to the children in their group with the speech they use.
Ključne besede:
kindergarten teacher
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Assesment of environmental condition by epiphytic lichens in forests of Postojna regional unit of Forestry service of Slovenia in 2007
Forest inventory on farm Andrejc
Evaluating five forest models using multi-decadal inventory data from mountain forests
Ocena zgradbe in stanja slovenskih gozdov na podlagi popisa propadanja gozdov v letu 1987
Navodila za uporabo mobilne aplikacije MOTI
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Bioindication of air pollution by epiphytic lichen vegetation at forest die-back inventories
30 years of forest monitoring in Slovenia
30 years of forest monitoring in Slovenia
Nazaj