Podrobno

Storitve kot del storitvenega oblikovanja ter merjenje kakovosti knjižničnih storitev Mestne knjižnice Kranj : diplomsko delo
ID Muravec, Tjaša (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_muravec-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mestna knjižnica Kranj, Knjižnične storitve, Kakovost, Zadovoljstvo potrošnikov, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Muravec]
Leto izida:2016
Št. strani:51 str.
PID:20.500.12556/RUL-86672 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:027(043.2)
COBISS.SI-ID:34325597 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:3193
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MURAVEC, Tjaša, 2016, Storitve kot del storitvenega oblikovanja ter merjenje kakovosti knjižničnih storitev Mestne knjižnice Kranj : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Muravec. [Dostopano 17 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_muravec-tjasa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Library services, Quality, Consumer satisfaction, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ponudba avtomobilskih zavarovanj na slovenskem trgu
  2. Analiza in razvoj osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglev
  3. Pokojninsko zavarovanje
  4. Dopolnilno in dodatna zdravstvena zavarovanja
  5. Analiza produktov življenskih zavarovanj v zavarovalnici KD življenje, d. d.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Management v turizmu na Štajerskem
  2. Management v turizmu na Gorenjskem
  3. Management v turizmu - razvoj Unior turizma
  4. Management v turizmu - Turistična agencija Kompas
  5. Trajnostni razvoj zmogljivosti turističnega območja

Nazaj