Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
ID
Devjak, Tatjana
(
Author
),
ID
Saksida, Igor
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3934/
Image galllery
Abstract
Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.
Language:
Slovenian
Keywords:
vzgoja in izobraževanje
Work type:
Proceedings
Typology:
2.32 - Proceedings of Peer-Reviewed Scientific Conference Contributions (domestic conferences)
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Pedagoška fakulteta
Year:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86450
COBISS.SI-ID:
286663680
Publication date in RUL:
19.09.2017
Views:
1800
Downloads:
206
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back