izpis_h1_title_alt

Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
ID Devjak, Tatjana (Author), ID Saksida, Igor (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/3934/ This link opens in a new window

Abstract
Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.

Language:Slovenian
Keywords:vzgoja in izobraževanje
Work type:Proceedings
Typology:2.32 - Proceedings of Peer-Reviewed Scientific Conference Contributions (domestic conferences)
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2016
PID:20.500.12556/RUL-86450 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:286663680 This link opens in a new window
Publication date in RUL:19.09.2017
Views:1800
Downloads:206
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:education

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back