Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
ID
Devjak, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Saksida, Igor
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3934/
Galerija slik
Izvleček
Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:
Zbornik
Tipologija:
2.32 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86450
COBISS.SI-ID:
286663680
Datum objave v RUL:
19.09.2017
Število ogledov:
1807
Število prenosov:
206
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj