Podrobno

Sprožanje pozitivnih govoric v turizmu : primer tržne znamke Roundabout
ID Aćimović, Tine (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/acimovic-tine.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Turizem, Blagovne znamke, Ustno sporočanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Aćimović]
Leto izida:2016
Št. strani:74 f.
PID:20.500.12556/RUL-86292 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:34253661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:2104
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AĆIMOVIĆ, Tine, 2016, Sprožanje pozitivnih govoric v turizmu : primer tržne znamke Roundabout [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Aćimović. [Dostopano 15 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/acimovic-tine.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Tourism, Trademarks, Oral communication, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Blagovna znamka turistične destinacije v očeh uporabnika
  2. Vpliv znamčenja delodajalca (zaposlovalca) na upravljanje s človeškimi viri v dejavnosti turizma
  3. Učinek fizičnih dokazov na dodano vrednost v turizmu
  4. Developing a country brand concept (CBC) equity model
  5. Raziskovanje koncepta motivacije v turizmu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
  2. Sistemski pristop soustvarjanja v turizmu
  3. Kakovost wellness storitev na luksuznih križarkah
  4. Slovenian sports touristic brands

Nazaj