Podrobno

Jezik oglasov v tisku ter na spletnih straneh in družbenih omrežjih : primer blagovne znamke Renault
ID Kočjaž, Larisa (Avtor), ID Logar, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kocjaz-larisa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Oglaševalski jezik, Tisk, Spletna družabna omrežja, Spletno oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kočjaž]
Leto izida:2016
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-86207 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:81'271(043.2)
COBISS.SI-ID:34291293 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:2112
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOČJAŽ, Larisa, 2016, Jezik oglasov v tisku ter na spletnih straneh in družbenih omrežjih : primer blagovne znamke Renault [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Kočjaž. [Dostopano 4 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kocjaz-larisa.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising language, Press, Online social networks, Web advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Blagovna znamka turistične destinacije v očeh uporabnika
  2. Vpliv znamčenja delodajalca (zaposlovalca) na upravljanje s človeškimi viri v dejavnosti turizma
  3. Učinek fizičnih dokazov na dodano vrednost v turizmu
  4. Developing a country brand concept (CBC) equity model
  5. Raziskovanje koncepta motivacije v turizmu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Osebnost blagovne znamke v športnem turizmu
  2. Sistemski pristop soustvarjanja v turizmu
  3. Kakovost wellness storitev na luksuznih križarkah
  4. Slovenian sports touristic brands

Nazaj