Podrobno

Primerjava različnih metod za izračun kapacitete železniških prog : diplomska naloga
ID Brenko, Aleksander (Avtor), ID Zgonc, Bogdan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šemrov, Darja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,92 MB)
MD5: A579F803ABD2FBE6A14538A8C5CFC672
PID: 20.500.12556/rul/ecf0d2e0-7c6d-4dea-8ff7-109e4d58b604

Izvleček
V diplomskem delu sem primerjal tri različne metode za izračun kapacitete železniške proge. To so metoda UIC 406, metoda po Kovaćeviću in metoda UIC 405. Najprej sem vsako metodo opisal, za tem pa po njej izračunal zmogljivost proge za odsek Dobova–Zidani Most. Na koncu sem med seboj primerjal opisane metode in utemeljil, zakaj je prišlo med njimi do morebitnih odstopanj rezultatov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, železniške proge, kapaciteta, promet, grafikon
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Brenko]
Leto izida:2016
Št. strani:X, 37 str., 1 pril.
PID:20.500.12556/RUL-86144 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.2(043.2)
COBISS.SI-ID:7768673 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2016
Število ogledov:4600
Število prenosov:610
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BRENKO, Aleksander, 2016, Primerjava različnih metod za izračun kapacitete železniških prog : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Brenko. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86144
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of different railway line capacity calculation methods
Izvleček:
In this graduation thesis I showed the differences between three methods for calculating the capacity of a railway. I used the following three methods: method UIC 406, method named after Kovaćević and method UIC 405. At first I described every method. After that I calculated the capacity of a railway for each method for the track Dobova –Zidani Most. In the end I compared the three methods and I justified why it came to differences in capacity.

Ključne besede:civil engineering, railway, capacity, timetable

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reurbanization of three brownfield areas at the railway of Maribor
  2. Revitalization of degraded urban area of Kranj railway station
  3. Proposal measures for the reactivation of industrial degraded areas in the case of the Zasavje statistical region
  4. Revitalizacija degradiranih urbanih površin
  5. Urbanistična zasnova revitalizacije območja kemijske industrije Kamnik
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Projekt obnove železniške proge na odseku Sava - Litija
  2. Nosilnost železniških prog
  3. Functional degraded areas in Maribor
  4. Zmogljivost proge Pragersko - Središče
  5. Extraordinary events on the railway section Maribor-Dravograd

Nazaj