izpis_h1_title_alt

Otroci soustvarjajo projekt Veselo zimsko praznovanje v vrtcu : diplomsko delo
ID Kramperšek, Sara (Avtor), ID Turnšek, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3805/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu sem predstavila potek načrtovanja, izvajanja in evalvacije projekta Veselo zimsko praznovanje, ki smo ga študentke tretjega letnika predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedle v vrtcu v šolskem letu 2015/16. Pomembna cilja projekta sta bila načrtovanje in izvedba dejavnosti v skladu s pristopom reševanja problemov odprtega tipa, glavni cilj diplomskega dela pa je bil raziskati udejanjanje participacije otrok v projektu in prepoznati ključne razlike med različnimi analizami (lastno analizo izvedenih dejavnosti, samoevalvacijo študentk izvajalk in evalvacijo vzgojiteljice). Pomemben del projekta je predstavljala participacija otrok, ki smo jo študentke želele vključiti v čim več dejavnosti. Otrokom smo postavljale različna problemska vprašanja, na katera so preko aktivnega učenja odgovarjali tekom projekta. Kot pravi N. Turnšek (2004), je glavni namen odprtega tipa raziskovanja prav reševanje problemov, ki jih otroci rešujejo sami oz. s pomočjo in podporo odraslih oseb. Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da se je participacija otrok v projektu udejanjala, vendar priložnosti za participacijo niso bile v celoti izkoriščene. Študentke smo si pri nastopih zastavljale dejavnosti, ki niso vedno omogočale participacije otrok, kar je tudi odraz načrtovanja; število ciljev participacije je namreč predstavljalo le dobro tretjino vseh ciljev. Pri analizah dejavnosti sem ugotovila, da se te razlikujejo predvsem glede na vsebino opazovanja, sicer pa se med lastno analizo izvedenih dejavnosti, samoevalvacijo študentk izvajalk in evalvacijo vzgojiteljice ne pojavljajo bistvene razlike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:reševanje problemov odprtega tipa, aktivno učenje, Reggio Emilia, participacija otrok
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[S. Kramperšek]
Leto izida:2016
Št. strani:64 str.
PID:20.500.12556/RUL-85933 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2. 016(043.2)
COBISS.SI-ID:11191369 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:1406
Število prenosov:264
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children participating in the project Happy winter celebration in preschool
Izvleček:
In this degree paper I presented course of planning, executing and evaluating the project Happy winter celebration, which had been carried out at preschool by the 3rd year students of preschool education at the University of Ljubljana, in 2015/16. The main goals of the project were planning and executing activities in order with problem-solving process, the most important aspect of the paper being the child-participation in the project and evaluating the main differences between various analyses (my own analysis of the executed activities, analysis of the performing students, the evaluation of preschool teacher). The most important part of the project was participation of children, which the students wanted to incorporate in every activity. They were asking children a lot of questions concerning problems, which they were solving during those learning activities. As N. Turnšek (2004) mentioned, the main purpose of problem-solving process is that children solve problems on their own or with the support of an adult. The main conclusions of the degree paper are that child-participation in the project was achieved, however the possibilities were not fully realised. The students had been planning activities which did not always include the participation of children and the reason lies in the planning itself; the number of goals anticipating participation was included in only one third of all the goals in students’ planning papers. While comparing the analyses I discovered that they do not differ much, still the main difference is in the contents of observation.

Ključne besede:pre-school child, participation, predšolski otrok, participacija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj