izpis_h1_title_alt

Zagon zagonskega podjetja po metodologiji vitki startup
ID KORAČ, DARE (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,76 MB)
MD5: 21033316641EFE40945867018DE35E9A
PID: 20.500.12556/rul/cac619cf-3ddd-494c-9e3a-e04da685327b

Izvleček
Cilj magistrske naloge je preveriti, ali je v Sloveniji mogoče zagnati podjetje po metodologiji vitki startup. Po metodologiji smo namesto klasičnega poslovnega načrta najprej izdelali vitki okvir, s čimer smo poslovno idejo in vizijo podjetja zapisali na eni strani. V devetih poljih smo zapisali vse naše znanje o podjetju in njegovem poslovanju, nato pa je sledilo sistematično preverjanje našega znanja. Pred vsako izvedbo koraka razvoja podjetja smo našo domnevo z izvedbo intervjujev preverili pri naših potencialnih kupcih, naše domneve pa smo z intervjuji potrdili ali zavrgli. Poslovni okvir in tudi programska rešitev se je razlikovala od sprva predvidene, saj so kupci nekaj naših domnev zavrgli. V magistrskem delu smo izvedli preizkus na podjetju, ki je že bilo na trgu in je imelo svoje kupce. Z metodologijo je bila zavržena domneva o problemu ki ga podjetje rešuje in je predstavljala temelje poslovanja podjetja. Izvedba zasuka v poslovanju podjetja je predstavljala postavitev nove rešitve in popolnoma novega poslovanja podjetja, kar lahko popolnoma enačimo z ustanovitvijo podjetja. Danes je to podjetje najuspešnejše na svojem področju in ima največji tržni delež v svoji branži.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vitki startup, zagonsko podjetje ali štartnik, vitki okvir, minimalni sprejemljiv produkt, enkratna ponujena vrednost, zasuk, iteracija, podjetništvo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-85805 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2016
Število ogledov:1958
Število prenosov:781
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Building a startup company by following the Lean startup methodology
Izvleček:
The aim of the master's thesis is to examine whether a company can be launched in Slovenia using the lean startup methodology. In accordance with the methodology, we first developed a lean framework instead of the classic business plan, writing the business idea and company vision on one page. We wrote down all of our knowledge about the company and its business operations in nine fields, which was followed by a systematic assessment of our knowledge. Before carrying out each step in the development of the company, we first tested our hypothesis by conducting interviews with potential buyers and confirming or rejecting our hypotheses. The business framework and the software solution differed from the originally planned ones, since the buyers had rejected some of our hypotheses. The master's thesis tested a company which was already established on the market and had its own clientele. With the use of this methodology we rejected the hypothesis on the problem which the company is solving and which presented the foundations of the company's business operations. By switching the company's business operations, a new solution and entirely new business operations had to be set up, which can be equated with founding a company. Today, this company is the most successful one in its line of business and has the largest market share in the industry.

Ključne besede:lean startup, stratup, lean canvas, minimal value product, unique value proposition, pivot, iteration, entrepreneurship.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj