Podrobno

Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze
ID Fajdiga, Peter (Avtor), ID Orel, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (863,16 KB)
MD5: 262B4CB6F9D85EBED8214A0294511C49
PID: 20.500.12556/rul/278a28f5-2486-4c31-a47d-ab665ea54183

Izvleček
V diplomskem delu je predstavljeno iskanje optimalne poti, ki omogoča vožnjo po danem dirkališču v najmanjšem možnem času, in simulirana vožnja po njej. Razložene so relevantne fizikalne osnove ter vpliv lastnosti vozila na optimalno pot in na potreben čas za en krog po njej. Prikazano je ocenjevanje trajanja posamezne poti in dva načina minimiziranja tako izračunane vrednosti: enostaven linearen algoritem in genetski algoritem. Nazadnje je implementiran program, ki po najdeni poti vodi vozilo znotraj simulacije v igralnem pogonu Unreal Engine 4.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:samodejna vožnja, dirkalna steza, optimalna pot, optimizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-85637 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2016
Število ogledov:2035
Število prenosov:437
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FAJDIGA, Peter, 2016, Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85637
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Autonomous Competitive Driving on a Race Track Model
Izvleček:
This thesis presents the problem of finding the optimal racing line, which enables completing a lap on a given race track in the shortest time possible, and a simulation of a car following the line. It explains the relevant physical basics and the effect vehicle properties have on the optimal racing line and lap time. A method of estimating the duration of each individual path is presented, along with two optimization methods for minimizing the calculated value: a simple linear algorithm and a genetic algorithm. Lastly, we implement a program that guides a simulated vehicle on the racing line using Unreal Engine 4.

Ključne besede:autonomous driving, race track, racing line, optimization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Interier avtonomnegga vozila
  2. Prednosti in pasti umetne inteligence pri avtonomnih avtomobilih
  3. Dirkalna igra z uporabo pogona Unity
  4. Pregled tehnologij in zasnova samovozečega vozila
  5. Simulacijsko okolje za testiranje sistema avtonomne vožnje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pametni pomočnik za vožnjo po dirkaški stezi na operacijskem sistemu Android
  2. Snovanje in izdelava karoserije dirkalnika Formula S
  3. Varnostni faktorji in tehnične lastnosti dirkalnega vozila v izrednih okoliščinah
  4. Analiza in izdelava aerodinamike dirkalnika
  5. Analiza pripravljenosti Slovenije na uvedbo avtonomnih vozil

Nazaj