Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze
ID
Fajdiga, Peter
(
Avtor
),
ID
Orel, Bojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(863,16 KB)
MD5: 262B4CB6F9D85EBED8214A0294511C49
PID:
20.500.12556/rul/278a28f5-2486-4c31-a47d-ab665ea54183
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je predstavljeno iskanje optimalne poti, ki omogoča vožnjo po danem dirkališču v najmanjšem možnem času, in simulirana vožnja po njej. Razložene so relevantne fizikalne osnove ter vpliv lastnosti vozila na optimalno pot in na potreben čas za en krog po njej. Prikazano je ocenjevanje trajanja posamezne poti in dva načina minimiziranja tako izračunane vrednosti: enostaven linearen algoritem in genetski algoritem. Nazadnje je implementiran program, ki po najdeni poti vodi vozilo znotraj simulacije v igralnem pogonu Unreal Engine 4.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
samodejna vožnja
,
dirkalna steza
,
optimalna pot
,
optimizacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-85637
Datum objave v RUL:
19.09.2016
Število ogledov:
2034
Število prenosov:
437
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FAJDIGA, Peter, 2016,
Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85637
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Autonomous Competitive Driving on a Race Track Model
Izvleček:
This thesis presents the problem of finding the optimal racing line, which enables completing a lap on a given race track in the shortest time possible, and a simulation of a car following the line. It explains the relevant physical basics and the effect vehicle properties have on the optimal racing line and lap time. A method of estimating the duration of each individual path is presented, along with two optimization methods for minimizing the calculated value: a simple linear algorithm and a genetic algorithm. Lastly, we implement a program that guides a simulated vehicle on the racing line using Unreal Engine 4.
Ključne besede:
autonomous driving
,
race track
,
racing line
,
optimization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Robust and fast state estimation for poorly-observable low voltage distribution networks based on the Kalman filter algorithm
Ocenjevalnik stanja srednjenapetostnega in nizkonapetostnega distribucijskega omrežja z uporabo Kalmanovega filtra
Analiza nizkonapetostnega distribucijskega omrežja z gospodinjskimi odjemalci individualne gradnje
Določitev optimalnih lokacij naprav za merjenje kazalcev napetosti in toka v razdelilnem elektroenergetskem sistemu
Advanced peak shaving control strategies for battery storage operation in low voltage distribution network
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Steel business building with industrial hall 28 x 90 m
STRUCTURAL ANALYSIS OF THE STEEL STRUCTURE OF MULTI-STOREY BUILDING WITH ATRIUM
Odpornost jeklenih konstrukcij na vplive požara
Seven storey steel business-commercial building 20 m x 20 m x 30 m
Steel hall 12×20 m
Nazaj