izpis_h1_title_alt

The politics of aesthetics in negotiating identity among university students with disabilities in Sri Lanka
ID Herath, Subhangi (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2015_4_Herath.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Due to highly limited opportunities for higher education, gaining access to universities becomes paramount in the identity construction of students with disabilities in Sri Lanka. Opportunities for involving in artistic events are seen by them as occasions that bring them to limelight. Based on interview and case study data, the article demonstrates how body politics surrounding an aesthetic event contributes to fluid identities among these students. It concludes that while such an event could be a temporary catharsis for them, it also caters to justify their disability status, hampering the positive impact aesthetics could have on their self-identity formation.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 777-791, 816
Številčenje:Letn. 52, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-85419 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:0040-3598
UDK:378:159.923.2-056.26-057.87(548.7)
COBISS.SI-ID:33479005 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:743
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Ker imajo na Sri Lanki študentje in študentke s hendikepom zelo omejene možnosti za visokošolski študij, postane dostop do univerz bistvenega pomena pri konstrukciji njihove identitete. Zato vidijo možnosti za sodelovanje na umetnostnih dogodkih kot priložnosti, da so opaženi. Na temelju intervjuja in podatkov iz študije primera, v članku prikažemo, kako politika telesa, ki se navezuje na estetski dogodek, prispeva k fluidnim identitetam med temi študenti in študentkami. Sklenemo z ugotovitijo, da jim tak dogodek sicer lahko začasno prinese katarzo, vendar pripomore tudi k upravičevanju njihovega statusa hendikepiranosti, s čimer zavira morebitni pozitivni vpliv estetike na oblikovanje njihove samoidentitete.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj