izpis_h1_title_alt

A dialogue of the deaf, or communities of debate? : the use of Facebook in the 2013 Czech Parliamentary Elections campaign
ID Štětka, Václav (Avtor), ID Vochocová, Lenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2014_6_StetkaVochocova.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article presents an analysis of the citizens' engagement with the 2013 Czech Parliamentary Elections campaign on Facebook. While many studies primarily focus on the intensity and forms of adoption of social networks by political actors in campaign communication, we attempt to explore both political parties' use of Facebook as well as the extent and ways of citizen participation on the online election campaign. The empirical base for this study consists of all communication archived over the course of three weeks (before and after the elections) on the Facebook profiles of ten most important Czech political parties. Using quantitative content analysis, we first present an overview of the dynamics and intensity of users' engagement with the campaign, illustrating that some of the small as well as populist parties have managed to mobilize significantly larger part of Facebook population than more established parties. Following that descriptive part, we first turn to the analysis of the actual content of communication, examining primarily the tone of users' comments, and then we move on to a more in-depth, qualitative examination of communication on the profiles of two selected political parties which were very successful in their online mobilization. The results indicate that most party profiles have displayed a rather surprising level of heterogeneity, allowing for dissenting voices to be displayed in what is generally seen as a heavily managed communication environment.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 1361-1380, 1411-1412
Številčenje:Letn. 51, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-85359 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324:004.738.5(437.3)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33085789 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:313
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek analizira angažiranost državljanov na Facebooku med češkimi parlamentarnimi volitvami leta 2013. Medtem ko se mnogo študij v prvi vrsti ukvarja z intenzivnostjo in oblikami uporabe družbenih omrežij s strani političnih akterjev pri njihovem komuniciranju v volilni kampanji, je naš raziskovalni namen analiza uporabe Facebooka tako s strani političnih strank kot z vidika obsega in načinov državljanske participacije v spletni volilni kampanji. Empirična osnova za študijo je celotno komuniciranje na Facebook profilih desetih najbolj pomembnih čeških političnih strank, ki je bilo arhivirano v obdobju treh tednov (pred in po volitvah). Na podlagi kvantitativne vsebinske analize najprej predstavljamo pregled dinamike in intenzivnosti uporabniškega angažmaja med kampanjo, pri čemer pokažemo, da so nekatere manjše stranke in nekatere populistične stranke uspele mobilizirati bistveno večji del uporabnikov Facebooka kot bolj uveljavljene stranke. Za tem deskriptivnim delom najprej analiziramo vsebino komuniciranja, pri čemer je fokus predvsem na karakteristikah komentarjev uporabnikov, nato pa z bolj poglobljeno kvalitativno analizo preiskujemo komuniciranje na profilih dveh izbranih političnih strank, ki sta bili pri spletni mobilizaciji posebej uspešni. Rezultati kažejo, da večina strankarskih profilov izkazuje presenetljivo visoko raven heterogenosti komentiranja, kar pomeni, da se dopušča precejšnjo različnost mnenj v komunikacijskih prostorih, ki se jih sicer na splošno dojema za močno nadzorovane.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj