izpis_h1_title_alt

Kako uspeti na Kickstarter-ju?
ID Novak, Benjamin (Avtor), ID Zupan, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,67 MB)
MD5: 1D88257E839CEE06ADD98AE4F5B5DB40
PID: 20.500.12556/rul/d6d75ae3-bcf9-42a8-aed9-25226f5d50cb

Izvleček
Platforme za množično financiranje, kot je Kickstarter, v zadnjih letih postajajo vedno bolj priljubljene. Na njih poskušajo razvojne ekipe s kreativnimi projekti pridobiti bodoče kupce in podpornike. Vendar uspeh ni zagotovljen, saj je skoraj dve tretjini predlogov neuspešnih. V nalogi smo iz portala za množično financiranje Kickstarter pridobili podatke o opisu in uspešnosti projektov. Naš cilj je bil zgraditi model, ki bi iz opisa projekta znal napovedati uspešnost kampanje in bi skladno z rezultati v sorodnih delih dosegel točnost napovedi AUC vsaj 0,85. V delu predstavimo našo rešitev in tehnike strojnega učenja, ki smo jih uporabili. Zgrajene modele smo vrednotili s prečnim preverjanjem in na novih projektih. Ugotovili smo, da so pri napovedovanju uspešnosti najpomembnejši število projektov, ki jih je avtor podprl, ciljna vsota, število slik v opisu projekta in število ponujenih nagrad. Na testnih podatkih novih projektov smo dosegli točnost AUC = 0,93.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kickstarter, množično financiranje, napovedovanje uspešnosti, strojno učenje, klasifikacija, iskanje značilk
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84441 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2016
Število ogledov:1856
Število prenosov:318
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How to succeed on the Kickstarter?
Izvleček:
Crowdfunding platforms such as Kickstarter are becoming increasingly popular. These platforms are widely used by development teams which are trying to get new buyers and supporters using different creative projects. However, success is not guaranteed since two thirds of the project suggestions fail to achieve their goal. In our thesis, we gathered descriptions and success of different projects on Kickstarter. Our goal was to create a model that could predict success of project compaigns. With this model, we also wanted to reach prediction accuracy AUC = 0,85 that could be compared with the results of other related studies. In the thesis, we present our solution and techniques of machine learning that were used to gather data. These models were later assessed with cross validation and new projects. The results showed that the most important attributes are the number of the projects supported by the author, the goal, the number of pictures in the description of the project and the award number. AUC score accomplished on the test data of the new projects was 0,93.

Ključne besede:Kickstarter, crowdfunding, machine learning, classification, feature engineering

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj