Podrobno

Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov : magistrsko delo
ID Hribar, Anja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hribar2052-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, poslovno komuniciranje, prodaja, vedenje potrošnikov, odločanje, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Hribar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 55, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-83982 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23034598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1783
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HRIBAR, Anja, 2016, Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Hribar. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hribar2052-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the impact of salespeople on the purchase decisions of consumers
Ključne besede:marketing, purchasing, business communication, sales, consumer behaviour, decision making, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv pandemije COVID-19 na poslovanje transportnega podjetja Melavc
  2. Odpisi sredstev v poljskih podjetjih med pandemijo COVID-19
  3. Vpliv pandemije COVID-19 na poslovanje potovalnih agencij
  4. Razvijanje poslovne strategije za podjetje J
  5. Finančna analiza vpliva pandemije COVID-19 in vojne v Ukrajini na izbrana podjetja v transportno-logistični panogi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj