Podrobno

Analiza dejavnikov obsega družbeno odgovornega poročanja slovenskih javnih delniških družb : magistrsko delo
ID Špan, Blaženka (Avtor), ID Slapničar, Sergeja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/span2037-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javno podjetje, delniške družbe, poročila, družbena odgovornost, teorija, praksa, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Špan]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 61 str.
PID:20.500.12556/RUL-83962 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:23008486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:2137
Število prenosov:222
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠPAN, Blaženka, 2016, Analiza dejavnikov obsega družbeno odgovornega poročanja slovenskih javnih delniških družb : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Špan. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/span2037-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of social responsibility reporting determinants of Slovene public companies
Ključne besede:public enterprise, joint stock company, reports, social responsibility, theory, practice, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv družbene odgovornosti podjetja na kreativnost zaposlenih
  2. Perception of corporate social responsibility and reputation of companies by sustainably oriented individuals
  3. Zaznavanje kredibilnosti podjetja v povezavi z družbeno odgovornostjo
  4. Družbena odgovornost podjetja in lokalna skupnost
  5. Vpliv zaznane kompetentnosti in družbene odgovornosti na potrošnikovo zaupanje podjetjem na slovenskem trgu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Social responsibility of enterprises business
  2. Analysis some criteria of social responsibility in logistics companies
  3. Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?

Nazaj