Podrobno

Inkluzija pri katehezi : diplomsko delo
ID Novak, Polona (Avtor), ID Gerjolj, Stanko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1011,50 KB)
MD5: A4E1188C740A488D270A67C5B346523B
PID: 20.500.12556/rul/553c4a62-477a-46d0-a15e-c2510498d4ca

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, heterogenost, kateheza, šola, krščanstvo, kateheti, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Novak]
Leto izida:2016
Št. strani:V, 63, VIII str.
PID:20.500.12556/RUL-83566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:27-472(043.2)
COBISS.SI-ID:7277658 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.06.2016
Število ogledov:2611
Število prenosov:384
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NOVAK, Polona, 2016, Inkluzija pri katehezi : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : P. Novak. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=83566
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Nazaj