Podrobno

Codon optimisation is key for pernisine expression in Escherichia coli
ID Turk, Dušan (Avtor), ID Poklar Ulrih, Nataša (Avtor), ID Veljković, Nevena (Avtor), ID Mihelič, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0123288 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:encimi, pernizin, rekombinantni proteini, ekspresijski sistemi
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 1/16-16/16, e0123288
Številčenje:Vol. 10, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-82599 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:577.1/.2:602.6
ISSN pri članku:1932-6203
DOI:10.1371/journal.pone.0123288 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:4530040 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.05.2016
Število ogledov:3166
Število prenosov:364
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TURK, Dušan, POKLAR ULRIH, Nataša, VELJKOVIĆ, Nevena in MIHELIČ, Marko, 2015, Codon optimisation is key for pernisine expression in Escherichia coli. PloS one [na spletu]. 2015. Vol. 10, no. 4, p. 1/16-16/16, e0123288. [Dostopano 14 junij 2025]. DOI 10.1371/journal.pone.0123288. Pridobljeno s: http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0123288
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:PloS one
Založnik:PLOS
ISSN:1932-6203
COBISS.SI-ID:2005896 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Educational technology and the construction of authentic learning environments
  2. Metodološki pristop k merjenju učinkov rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  3. Digital competences of students of the Faculty of the Administration
  4. ǂThe ǂanalysis of factors affects the teachersʼ digital competencies
  5. Usposabljanje starejših pri uporabi IKT v okviru računalniške delavnice v Domu starejših občanov Fužine
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Potencial dietetičnih vodil kot pozitivno-psihološke intervence
  2. Pozitivna psihologija kot pristop k zdravljenju motenj razpoloženja
  3. Narcisizem kot osebnostna poteza v povezavi s subjektivnim blagostanjem
  4. Pomen učiteljevega blagostanja za optimalno poučevanje
  5. Preverjanje učinkovitosti pozitivno psihološke intervencije za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev

Nazaj