Podrobno

Status pravice dostopa do odprtega morja v mednarodnem pravu : diplomsko delo
ID Zbačnik, Jana (Avtor), ID Bučar, Bojko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Brglez, Milan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Zbacnik-Jana.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Zbačnik]
Leto izida:2006
Št. strani:90 f.
PID:20.500.12556/RUL-8166 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.2(043)
COBISS.SI-ID:24994141 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3231
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZBAČNIK, Jana, 2006, Status pravice dostopa do odprtega morja v mednarodnem pravu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Zbačnik. [Dostopano 13 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Zbacnik-Jana.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reading anxiety, reading comprehension and reading-to-learn strategies in students with specific learning difficulties
  2. Activites in emotional and social areas for students with specific learning disabilities in elementary school
  3. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Addressing learning abilities, self-efficiency and attribution styles of children with specific learning disabilities
  5. The importance of learning and developing self-advocacy skills for students with specific learning disabilities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
  2. Formative assessment of a child with specific learning disabilities
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka

Nazaj