Podrobno

Določanje stabilnosti spojin iz knjižnice zaviralcev trombina s tekočinsko kromatografijo visoke ločljivosti : enoviti magistrski študijski program Farmacija
ID Drobnič, Lucija (Avtor), ID Ilaš, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Drobnic_Lucija_mag_nal_2015.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaviralci trombina, tekočinska kromatografija visoke ločljivosti, knjižnica spojin, masna spektrometrija, stabilnost spojin
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Drobnič]
Leto izida:2015
Št. strani:VIII, 49 f.
PID:20.500.12556/RUL-81344 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:543.51:615(043.3)
COBISS.SI-ID:3959409 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.04.2016
Število ogledov:2772
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DROBNIČ, Lucija, 2015, Določanje stabilnosti spojin iz knjižnice zaviralcev trombina s tekočinsko kromatografijo visoke ločljivosti : enoviti magistrski študijski program Farmacija [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : L. Drobnič. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2015/Drobnic_Lucija_mag_nal_2015.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determination of stability of compounds from the library of thrombin inhibitors with high performance liquid chromatography

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo
  2. Izziv za osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Pravna ureditev osnovnošolskega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami
  5. Otrok z avtizmom v rednem izobraževanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  2. Stališča vrstnikov do inkluzije gluhih otrok v osnovni šoli
  3. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  4. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
  5. Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu

Nazaj