Podrobno

Serološke in genetske značilnosti pri bolnikih s celiakijo : univerzitetni študijski program farmacija
ID Boh, Špela (Avtor), ID Osredkar, Joško (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Janša, Rado (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2015/Boh_Spela_dipl_nal_2015.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diagnoza celiakije, določanje protiteles razreda IgA, humani levkocitni antigeni, zdravljenje celiakije, serološki testi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Boh]
Leto izida:2015
Št. strani:VI, 42 f.
PID:20.500.12556/RUL-81258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.341-008.6-07(043.2)
COBISS.SI-ID:3892081 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.04.2016
Število ogledov:2432
Število prenosov:730
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BOH, Špela, 2015, Serološke in genetske značilnosti pri bolnikih s celiakijo : univerzitetni študijski program farmacija [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Boh. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2015/Boh_Spela_dipl_nal_2015.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Serological and genetic traits in patients with celiac disease

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izobraževanje in usposabljanje v Goriški regiji
  2. Državljanska vzgoja v predšolskem obdobju
  3. Procesni vidiki pravice do državne štipendije
  4. Vloga in pomen srednješolskega izobraževanja v Sloveniji
  5. Asinhrono e-video učenje kot informacijski pripomoček vsake organizacije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Privatizacija obveščevalne dejavnosti v sodobnem varnostnem okolju
  2. Analitično pridobivanje podatkov
  3. Organiziranost vojaške obveščevalne dejavnosti na ozemlju Republike Slovenije v dvajsetem stoletju

Nazaj