Podrobno

Vpliv ohlajevalne hitrosti na mikrostrukturo jekla GS20Mn5 : diplomsko delo
ID Miljković, Edin (Avtor), ID Markoli, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,30 MB)
MD5: 5422CFD7384E786E805FBF5E413947BC
PID: 20.500.12556/rul/ab15b441-4006-4893-9326-e911dc8ce8bb

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jeklo GS20Mn5, ohlajevalna hitrost, mikrotrdota, EDS analiza, fazna analiza
Vrsta gradiva:Višješolska diplomska naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Miljković]
Leto izida:2015
Št. strani:VIII, 39 f.
PID:20.500.12556/RUL-81105 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:669.1
COBISS.SI-ID:1585247 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.03.2016
Število ogledov:2814
Število prenosov:1060
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MILJKOVIĆ, Edin, 2015, Vpliv ohlajevalne hitrosti na mikrostrukturo jekla GS20Mn5 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Miljković. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81105
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:GS20Mn5 steel, cooling rate, microhardness, EDS analysis, phase analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Povezanost gibalne/športne aktivnosti učencev z njihovim zdravjem in odnosom do šole
  2. Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
  3. Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v osnovni šoli z uporabo slovenskih izobraževalnih videoposnetkov v času šolanja na daljavo
  4. Poučevanje vsebin tehnike in tehnologije v razmerah covid-19
  5. Poučevanje naravoslovja in tehnike na daljavo v času epidemije Covid 19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije Covida-19
  2. Gibalna/športna aktivnost učencev od 1. do 5. razreda v času epidemije nalezljive bolezni SARS-COV-2 (COVID-19)
  3. Gibalna/športna aktivnost otrok v času svetovne epidemije SARS-COV-2 (COVID-19)
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19

Nazaj