izpis_h1_title_alt

Domensko-specifičen jezik za izdelavo preprostih računalniških iger
ID ŠINKOVEC, GREGOR (Avtor), ID Rožanc, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (433,19 KB)
MD5: 2CBAEA112224BC8E92E779FD2F389F92
PID: 20.500.12556/rul/759e8dde-6ac3-4d9b-80b1-ebddb7b7bc89

Izvleček
Diplomsko delo opisuje postopek razvoja notranjega domensko-specifičnega programskega jezika za izdelavo računalniških iger. Na grobo so predstavljeni domensko-specifični jeziki in njihova uporaba na področju programiranja in razvoja iger. V glavnem delu prikažemo osnovne korake za izdelavo preprostega igralnega pogona, nato pa se posvetimo implementaciji jezikovnih konstruktov v programskem jeziku Ruby, ki so potrebni za izdelavo našega domensko-specifičnega jezika. Uporaba narejenega jezika je prikazana na razvoju preproste igre Breakout. Izvedbo igre z domensko-specifičnim jezikom okvirno primerjamo z izvedbo v splošno-namenskem jeziku in izpostavimo še nekaj možnosti za nadaljni razvoj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:domensko-specifični jeziki, Ruby, JavaScript, razvoj računalniških iger
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-80636 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.02.2016
Število ogledov:3155
Število prenosov:457
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A Domain-Specific Language for the development of basic computer games
Izvleček:
The thesis describes the method of developing an internal domain-specific programming language for the creation of computer games. We present a rough overview of domain-specific languages and their use in the field of computer programming and game development. In the the main part, we demonstrate the basic steps for the development of a simple game engine and then focus our attention on implementing some core language constructs in Ruby programming language that are required for the creation of our domain-specific language. We exhibit the use of the newly-created language by developing a simple Breakout game. Finally, we make a short comparison between the implementation with the domain-specific language and the implementation with a general-purpose language as well as point out some possibilities for further development.

Ključne besede:domain-specific languages, Ruby, JavaScript, computer game development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj