Podrobno

Human resource development governance in the tourism industry : analysis and recommendations
ID Provozin, Eleonora (Avtor), ID Sheldon, Pauline J. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/provozin2011-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Avstralija, turizem, uporaba človeških zmogljivosti, razvoj, sposobnosti, znanje, mednarodne primerjave, Australia, tourism, human resource management, development, skills, knowledge, international comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Provozin]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-80621 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22964198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1966
Število prenosov:337
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PROVOZIN, Eleonora, 2015, Human resource development governance in the tourism industry : analysis and recommendations [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Provozin. [Dostopano 13 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/provozin2011-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. effect of heat treatments on microstructure and mechanical properties of SLM Ti6Al4V alloy
  2. Karakterizacija jekla UTOPMo5
  3. influence of heat treatment process on microstructure and mechanical properties of martensitic stainless steel X20Cr13
  4. synthesis and characterization of selective laser melted AlSi10Mg alloy
  5. evolution of microstructure and mechanical properties of UTOPNiCu steel
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku
  2. Kritični dejavniki uporabe informacijskih rešitev analitičnega upravljanja odnosov s strankami
  3. Primerjalna analiza CRM rešitev v oblaku povezanih z družbenimi omrežji
  4. Primernost rešitve za upravljanje odnosov s strankami za majhno podjetje
  5. Učinki uvedbe rešitve CRM v banko

Nazaj